NaZaNiN jOoN
فقط عاشقـــا بخونن بهشت باید جایی باشد ، شبیه آغوش تو !!!

 

تعمیرگاهى باید ساخت از آغوشت براى وقتهایى که حالم خیلى خراب است …

 

 

 

نفس کشیدن را دوست دارم گاهی

گاهش را فقط تو می دانی

 

 

 

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی می خواهم تو را ب نیوتن ثابت کنم . . .

 

 

 

در علم فیزیک میگن اگر جسمی محیط دایره را طی کند جا به جایی صورت نگرفته اما هر وقت دور تو میگردم احساس میکنم که دور دنیا چرخیدم !

تو دایره عشق منی !

 

 

 

 

شعر ردیف و قافیه نمیخواهد

بوی آغوش تو هر دیوانه ای را شاعر میکند …

 

 

 

دلم هفت سنگ است !

غیر از دل تو روی دل دیگری بند نمیشود …   

 

 

 

جزئیات چشمهایت ، کلیات زندگی من است !

 

 

 

همین که دوستت دارم کافیست تا بدانم دوستم داری …

 

 

 

اگه بری میشی اسم دخترم ولی اگه بمونی میشی مادرش !

 

 

 

این کارت شارژ رو وارد قلبت کن

د/و/س/ت/ت/د/ا/ر/م

اعتبار تا قیامت !!!

 

 

 

 

وقتی‌ داغونی از غصه ، “یکی”‌ هست که بهت مسیج میده و سلام میده که با همون سلامش آروم میشی‌ و همه غمهات یادت میره …

این”یکی” همون صاحب خونه قلب آدمه …

 

 

 

 

 

بیدار میشوم تا ببینم باز امروز چه "خوابی" برایم دیده ای !

 

 

 

قطره قطره باران می‌نویسد : گل

نم به نم دو دیده من می نویسد : تو !

 

 

 

قدیمے ھا فک میکنن عاشقے بچگیہ ولے نمیدونن کہ تازہ اول زندگیہ ...
‎‎
دوسِت دارم زندگے ...

 

 

 

 

یه وقتی هم هست که مزه‌ ی بودن یکی یه جوری رفته زیر دندونت که وقتی دوری ازش ، همه چی میشه زهرمار ...

 

 

 

سخته وقتی کسی رو که دوسـش داری رهات کنه

ولی ...

از اون سختـر اینه که فکرش ؛ اسمش ؛ یـادش ؛ رهات نکنه ... !

 

 

 

 

چرا “دوست داشتن” نسبت به حساب نمیاد ؟

مثلا بپرسن : شما چه نسبتی دارین ؟

من جواب بدم : دوسشون دارم ..

 

 

 

 

میخوام اونقدر خودخواهانه بغلت کنم که جای ضربان قلبم رو تنت بمونه ...

 

 

امیدوارم همتون جز اونایی باشین که اگه یکی از پشت چشاتونو گرفت فقط 1نفر تو ذهنتون بیاد نه چند نفر !

 

 

 

 

نماز وحشت می خوانم وقتی از کنارم می روی ...

برای آمدنت چه بخوانم ؟؟؟

 

 

 

 

عشق فقط "عزیزم" و "دوستت دارم" نیس ... !

عشق اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی حتی اگه نفهمه !

 

 

 

 

این که می‌ گویم می‌ روی ، یعنی ... می‌شود نروی ؟

یعنی ... حالا که میروی زود برمی‌ گردی ؟

 

 

 

به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه !

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره !

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه !

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه !

 

 

 

 

از A تا Z تنها چیزی که اهمیت داره U و I هست

 

 

تو که بالا بلند و نازنینی

تو که شیرین لب و عشق آفرینی

کنارم لحظه ای بنشین عزیزم

چه حاصل که فردا بر سر خاکم نشینی !

 

 

 

 

مهم نیست اس ام اس هایم را میخونی یا نه

مهم نیست جواب میدی یا نه

مهم نیست که برات مهمم یا نه

مهم نیست که دوستم داری یا نه

مهم اینه که تو مهمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت22:13---26 ارديبهشت 1392
از تنهایی بمیـــر


ولــی


زاپاس عشق کسی نشــو
=------------------------------
سلام خوبی؟؟؟؟
وب عالی داری یه سرهم به من بزن اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن


Zahra
ساعت22:12---26 ارديبهشت 1392
کاش...





کاش در کودکی میماندیم





جایی که تنها تلخی زندگیمان





شربت تب برمان بود...


★ ℕÅSⅈℳ ★
ساعت17:23---26 ارديبهشت 1392
ناسیم ملسی خیلی متنات خوشگلن عالیه نفسممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:,14:18به قلم: نازنین جوون ™